.:[Double Click To][Close]:.

Alahai Henpon

Ini bukan siaran langsung "Alahai Fafau" kat tv9 tue yek.. Tv9 ker?  *kekurangan kepastian di situ* (_ _!!  Rasa sangat tertekan ditekan menekan apabila henpon buat hal masing-masing nie.. Grrrrrrrrr~ (>.<)

Henpon apa saya pakai guna? Alaaaa, yg biasa-biasa saja, N95 8GB jer.. Erkkkk!  *ada sesiapa rasa nak tampar saya tak?*  Ini rupanya :-


Masalahnya sekarang korang-korang nampak tak yg kotak-kotak merah tue? Hah! Itu lar masalahnya sekarang. Ada paham? Bila 2 butang-butang itu tidak berfungsi.. OMG!! Terasa nak tampar jer korang-korang laju-laju.. Hohoho~ =P

Terpaksa menggunakan jalan raya jauh bila nak menggunakan buttons tersebut..
Bila nak dial, terpaksa pergi contact --> options --> voice call (_ _!!
Bila nak exit/cancel, terpaksa pergi options --> exit (_ _!!

InsyaAllah saya tak akan beli henpon lain.. Jadi janganlah korang-korang penat lelah suruh saya beli henpon baru yek.. Hohoho~ Kenapa? Sebab... Mmmmmm... Aaaaaaaaaa... Tiada sebab yg munasabah  *sila tampar saya betul-betul* (_ _!!

Oh my dear Blacky! Tunggu abang cari duit okay.. Nanti abang akan hantar sayang ke hospital jantung yek.. Abang akan senantiasa berada di sisi sayang  *terasa geli tak?* (_ _!!

"BERSABAR ITU SEBAHAGIAN DARIPADA IMAN"


P/S : baru 4 hari bekerja, tapi sangat-sangat penat.. sighhh~ (_  _!!