.:[Double Click To][Close]:.

Terima Kasih Kayu Jati

Seminggu tak update, terasa macam tak ada stori mori nak di kepocikan.. Hehehe~ ^^ So, update kali ini ringkas ajer *pecah otak cari idea* ^^

Entry nie saya tujukan khas kepada NUR FARATUL DZAIRIN BT MOHD HAIRUDDIN a.k.a FARA DIAZ a.k.a FARAH KHAN *haishh~ berapa banyak Farah lar* (_ _)!! + BAZILAH BT HASHIM a.k.a BAZILALALA + NUR NAJIHA BT SAULANI a.k.a CIK JIHA

Why? Why? Why? Z? (_ _)!! Sebab walaupun sejauh mana pun mereka merantau, mereka tetap tak lupakan kat saya *kecuali Farah pergi Indon hari tue* =P Hehehe~ Beberapa hari lepas, mereka cuba menghabiskan duit di Singapore.. Tahniah! Tahniah! Tahniah! Hohoho~ & mereka tetap belikan saya cenderamata, sekuntum key-chain *erkkk! Fail* (_ _!!

Owhhhh~ sangat-sangat terharu *sambil mengesat air hingus yang seperti air terjun* Terima kasih Kayu Jati.. Nanti saya ke mana-mana pulak, insyaALLAH saya tak akan lupa kan awak-awak semua pulak ok ^^

simple, but berharga ^^


P/S : Cepat lar pergi Australia pula Rah.. Nak key-chain lagi =)