.:[Double Click To][Close]:.

Home Sweet Home Part 2

Erkkk.! *dengan muka terkezut comei* mesti korang tertanya-tanya kan, angin ribut tak ada tetiba Part 2 pulak.. Kemana hilangkah Part 1? Jeng~ Jeng~ Jeng~ *muka suspen sikit* Hehehe~ Sebenarnya ceritera Part 1 selepas saya pulang dari Jerman & sebelum masuk UM lagi.. Jadi anda-anda yang baru kenal saya tue, memang tak tau pun ^^ Jom nak flashback Part 1, sila klik di sini HOME SWEET HOME PART 1

Dah tengok? Hah! Itulah home saya yang DULU.. Sekarang? Hehehe~ *sila berasa excited di situ* Sekarang home sweet home saya sedang sakit.. Tengah berada dalam wad kecemasan untuk dibedah.. Kecian dia kan? Huhuhu~ *tadi excited, sekarang sedih pulak* (_ _!!

Malas nak citer panjang, jOm kita terjah proses pembedahan!! *ala-ala melodi gitue*



No.10 - Penyeri rumah, si Boboi


Bahagian Atas Rumah
Tempat saya selalu lepaking



Itulah tugas saya sekeluarga melakukan pembedahan sepanjang cuti Chinese New Year nie.. Sangat memenatkan (_ _!! Dah nak ala-ala banglow dah.. Pintu slide baru, bilik baru, tandas baru, cat baru etc.. Semuanya gara-gara kenduri kahwin my beloved sister yang bakal menjelang bulan Mac ini (^_^)/ *time saya kahwin nie, jadi kondominium pulak per*

Part bestnyer, saya telah ada bilik sendiri.. OMG!! *berguling-guling keriangan* Memang dah lama inginkan. Asyik menumpang bilik abang jer.. After this, tak sabar nak menghias bilik sendiri.. Gambar? Tiada lagi.. Tungguuuuuuuuuuuuuuuuu~ (^_^)

Pape pun, pembedahan masih lagi under control.. Harap semuanya akan berjalan dengan lancar.. Doakan kesejahteraan my Home Sweet Home ok ^^

To be continue...


P/S : nak beli hadiah ape for my beloved sis & her future husband? (_ _)?